Media

Ταχιάος: Χαρακτήρισε το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης ως τη μεγαλύτερη επικοινωνιακή επιτυχία

 

«Οι πιθανότητες να συμβεί ένα σφάλμα είναι μία περίπτωση στα 100.000 χρόνια», απαντάει στα ερωτήματα σχετικά με την ασφάλειά του Μετρό.

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος μίλησε στην εκπομπή “Update” του ΕΡΤNews και στον Κ. Λασκαράτο, για το λογότυπο του Μετρό της Θεσσαλονίκης, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι, «είναι μια κουβέντα η οποία, έχει τα χαρακτηριστικά της υπερβολής».

Ο κ. Ταχιάος ανέφερε αρχικά σχετικά με το λογότυπο πως, «η αισθητική είναι κάτι πολύ υποκειμενικό». Όπως είπε, «αυτό το οποίο είναι σίγουρο, είναι πως ό, τι και να ερχόταν, είμαι απολύτως βέβαιος, θα προκαλούσε συζητήσεις με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο. Και είμαι σίγουρος ότι ένα έργο τόσο φορτισμένο όσο το μετρό της Θεσσαλονίκης, είναι σίγουρο ότι σε μια τέτοια περίπτωση θα συγκέντρωνε αντιδράσεις».

Ταυτόχρονα, τόνισε πως δεν θα μπορούσε να υπάρξει μεγαλύτερη επικοινωνιακή επιτυχία από την συζήτηση που έγινε με το λογότυπο. «Είναι το πιο αναγνωρίσιμο λογότυπο στη χώρα αυτή τη στιγμή», τόνισε ο υφυπουργός και συμπλήρωσε πως «πλέον έχει απασχολήσει πάρα πολύ την δημοσιότητα, υπερβολικά σε σχέση με το πραγματικό»..