Media

Τέλος εποχής το Survivor, έπιασε «πάτο»: Σημείωσε τα χειρότερα νούμερα τηλεθέασης μετά από 7 χρόνια – Αυτά είναι τα ποσοστά

 


Η πτώση στα νούμερα τηλεθέασης του δημοφιλούς ριάλιτι σόου Survivor φαίνεται να έχει φτάσει σε πρωτοφανή επίπεδα.

Η πτώση στα νούμερα τηλεθέασης του δημοφιλούς ριάλιτι σόου Survivor φαίνεται να έχει φτάσει σε πρωτοφανή επίπεδα. Χθες το βράδυ, το Survivor σημείωσε μόλις 4,7% τηλεθέαση, ένα ποσοστό που θεωρείται εξαιρετικά χαμηλό για τα δεδομένα του ριάλιτι, ενός ριάλιτι που στο παρελθόν είχε αγγίξει κορυφές τηλεθέασης και κρατούσε το κοινό καθηλωμένο.

Τι μπορεί να φταίει για την πτώση του Survivor

Αναλυτές σε γενικότερο πλαίσιο έχουν εκτιμήσει κατά καιρούς ότι η σταδιακή πτώση της τηλεθέασης μπορεί να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες. Ένας από τους κύριους λόγους φαίνεται να είναι η «κόπωση» του κοινού απέναντι σε παρόμοια concepts ριάλιτι σόου. Το Survivor, αν και παραμένει το ίδιο σε δομή, δεν προσφέρει πολλές καινοτομίες σε σχέση με προηγούμενες σεζόν, κάτι που πιθανώς να έχει κουράσει τους τηλεθεατές.

Επιπλέον, το τηλεοπτικό τοπίο έχει αλλάξει σημαντικά, με τον ανταγωνισμό να έχει ενισχυθεί μέσω των πλατφορμών streaming και των ψηφιακών μέσων. Το κοινό έχει πλέον πολλές περισσότερες επιλογές, και οι τηλεθεατές στρέφονται όλο και περισσότερο σε εναλλακτικές ψυχαγωγικές λύσεις, όπως σειρές, ταινίες και ντοκιμαντέρ στις ψηφιακές πλατφόρμες.

Prime Time

  • ΣΚΑΙ: Survivor 4.7
  • ΣΚΑΙ: Ενημερωτική εκπομπή για τις εκλογές στην Αμερική 7,0
  • MEGA: Έχω παιδιά 17,3
  • MEGA: Η γη της ελιάς 11,4
  • ΑΝΤ1: Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος 15,6
  • ΑΝΤ1: Grand Hotel 14,9
  • ANT1: Η Μάγισσα 8,4
  • ALPHA: Το σόι σου (Ε) 17,8
  • ALPHA: Ο Τιμωρός 13,5
  • ALPHA: Ο γιατρός 12,7
  • STAR: Φάρμα 5,7
  • OPEN: Μπέρδεμα από κούνια 1,7
  • OPEN: Ο σύμβουλος 4,2
  • ΕΡΤ: Αρχελάου 5 3,7
  • ΕΡΤ: Παραλία 5,9
  • ΕΡΤ: Ηλέκτρα 4,5
  • ΕΡΤ: Τα καλύτερα μας χρόνια 3,1

Το μέλλον του Survivor στην ελληνική τηλεόραση

Η χθεσινή πτώση στο 4,7% αποτελεί σίγουρα ένα μήνυμα αφύπνισης για τους παραγωγούς του σόου. Καθώς η σεζόν συνεχίζεται, ίσως χρειαστεί να ληφθούν άμεσα μέτρα για να ανανεωθεί το ενδιαφέρον του κοινού, όπως η εισαγωγή νέων στοιχείων ή ανατροπών που θα ξαναδώσουν ζωντάνια στο concept.